Przepraszam ze tak długo nie pisałam

Nie mogłam zrobic nowe tło dlatego ze nie funkcionuje mi Paint.

Myslałam zrobic nowy blog o rysowaniu lalek monster high i innych.
Bede probowac pisac w monsterhighpolesp.

Widzieliscie nowe Sweet 1600?

https://monsterhighpolesp.files.wordpress.com/2013/08/8cc48-sweet1600new.jpg?w=660

Lubie bardziej nowe ,dlatego ze maja wiecej błysku.Ale Clawdeen y Frankie maja te same torebki School out tylko ze w innym kolorze.

Swim Suit 2:https://monsterhighpolesp.files.wordpress.com/2013/08/b48d3-tumblr_mqx0uzonia1rzpn7fo1_500.jpg?w=660Holt Hyde

Rochelle Goyle

Frankie

Do widzenia                                      monsterhighpolesp

Zdjecia z:

Eco Punk ~ Monster High

2 comentarios en “Przepraszam ze tak długo nie pisałam

DEJA TU COMENTARIO SI TE HA GUSTADO LA ENTRADA

