Minientrada

Os gustaria un …

Os gustaria un cambio de fondo…solo tienen que comentar/Chcecie zmane tla…prosze komentowac.

Comenten/Komentujcie

5 comentarios en “Os gustaria un …

  1. Ada dijo:

    Mi się bardzo podoba spódniczka Draculaury i skrzydła, Clawdeen-pasek (ale tak to moim zdaniem nie za ładna), u Cleo fryzura, a u Frankie spodnie i bluzka :-), a Tobie???

  2. Anna dijo:

    Maria, tło jest ok ale na początku ciężko mi było się połapać, po prostu dużo tego wszystkiego. pisz dalej bardzo fajny blog!!! Całusy

  3. Ada dijo:

    Hola,me encanta tu blog,yo tengo tambien uno,se llama: http://blogmonsterhighupiornewiadomosci.blogspot.com/ ,podrias comentar ,me encantaria!!!

    Hi hi 🙂 tylko żartowałam (zgadnij kto to! :D). Jeśli chodzi o tło to zrób jakieś z rysowaną Draculaurą, a na zimę to napisz w grafice “monster high blingee” i ci wyskoczy Draculaura z nietoperzem, którzy lepią bałwana na śniegu 🙂 Mam nadzieję, że pomogłam!!!!!!!!!!!!
    -Hada

DEJA TU COMENTARIO SI TE HA GUSTADO LA ENTRADA

