Komiks narysowany przeze mnie/Comic dibujado por mi

ImagenImagen

3 comentarios en “Komiks narysowany przeze mnie/Comic dibujado por mi

  1. Ada dijo:

    Najlepsza zemsta! 😀
    Nie pamiętam kiedy coś mi się tak spodobało! (no… z wyjątkiem kabaretów 😉 ).
    Fajnie, że w tle pokazałaś rysunek Deuce 🙂 , i kto by pomyślał, że Rochelle coś do niego czuję :O. W jej pamiętniku było napisane, że kiedy zdjął przy niej okulary (bo ona jest z kamienia) to ona pomyślała “Ach, ta piękna zieleń!”.

  2. Anna dijo:

    Cześć Maria, świetny komiks, piękne rysunki, wrzucaj ich więcej, pozdrawiam Cię mooooocno i całuję! Ania

DEJA TU COMENTARIO SI TE HA GUSTADO LA ENTRADA

